2014

Var ett bra tag sedan jag skrev! Men tänkte börja nu när min kompis Linda är i Norge och jobbar, så hon får se vad jag har för mig på dagarna :)
Var nyss i Italien och hade det jättebra förutom att vi blev magsjuka :P Gissar på att det var glassen som vi åt..Det värsta var när jag kräktes var att toan är inte så bra gjord där så det splashade upp i mitt ansikte..haha..Väl i Italien så var vi på Gardaland, och jag åkte faktiskt några karuseller, ni som känner mig vet att jag inte gillar att åka, men denna gång gick det väldigt bra :) Sen har vi solat och badat i huset vi bodde i, sen kollat runt i Garda. Sen åkte Ida, jag, tomas och Linnea till Venedig! Mysig stad tyckte jag, kunde ha varit där längre men Linnea mådde inte så bra och spydde sedan vid parkeringen..fyfan..haha. Luktade så illa att jag nästan spydde!
Jag kom in på turism här i stan så nu blir det plugg i höst :D 
Imorgon är det dags för stråket!! Har hittills planerat att gå fredag, lördag, onsdag. Sen lär det bli mer :) Ska ha poolparty med lite folk nästa lördag! Vi blir inte många men det gör absolut inget :)
Huset i Garda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0