Vila i frid <3

Igår lämnade du oss och blev en fin ängel...Nu slipper du lida och kan vara frisk där du är nu <3 Sorgen kommer alltid att finnas här hos oss som är kvar. Jag har många fina och roliga minnen med dig Helena! När du t.ex. sa till mamma och mig att alltid veta vart man har ställt vagnen när man är på Ullared. Också tappade du bort vagnen själv och vi letade och letade, tog ca 30-40 min innan vi hittade den haha. Det var då det var sista gången jag var där nere och träffade dig...Kommer ihåg att när vi hade kramat varandra och vinkat hejdå att det var jobbigt, för tänk om jag aldrig mer får se dig igen...och så blev det.
Jag älskar och saknar dig Helena <3
Vila i frid min fina moster.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint Julia <3

2013-03-16 @ 14:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0