Kul!

Ja nu har det hänt lite grejer sen jag skrev sist!
Om jag ska berätta om Åre så hade jag asroligt! Vi var först i mörsil hos Marie :) Där åt vi gott, drack en del och spelade spel. Sen fick vi skjuts till Åre och där blev det mer dricka och lite dans. Träffade ett par sköna personer också!
Ja sen en vecka senare åkte jag till Sthlm. Där bodde jag hos min farmor. Vi shoppade, gick på bio, träffade släkten och hade det bara bra :) Kom hem idag. Längtar redan tillbaka :P Men ja vi ses snart igen Sthlm!
Till veckan ska jag åka slalom med min syster och pappa så det ska bli sköj. Sen på fredag ska jag bo i stan hos min syster då hon och Tomas åker till Sthlm.
Sen om en vecka ska jag börja plugga Nk2, ja det är naturkunskap b. Ska nämligen bli dietist, om jag nu kommer in :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0