9 Mars

Imorgon börjar plugget! Jag satsar på ett A, men ja jag nöjer mig med ett godkänt också :) Så blir att lämna in en uppgift varje fredag och sen mot slutet verkar det bli ngt prov. 
Sen till något tråkigare.
Den här helgen har varit jobbig...Min moster blev sjukare och ligger nu på sjukhuset.. Men mamma har iaf åkt ner idag.
Man får ta dagen som den kommer just nu, och idag blir det att gå ut o gå med Idas hund Maja. Sen ikväll blir det melodifestivalen! Så får se vilken som vinner, hejar lite på Anton och Robin men bryr mig inte vem som vinner :P Var ju inte sååå bra låtar i år :P
Min fina familj <3 (bilden är tagen 2002, då skulle jag fylla 10 år)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0