Hej Linda!

Idag åker du! Ha det så bra i värmen och lycka till på ditt äventyr! Jag kommer att sakna dig ska du veta <3

Ja idag ska jag börja fixa lite grejer inför imorgon då det är födelsedagsfest för Ida :) Hon blir ju hela 22 år!
Glömde ju säga till dig Linda att jag köpte 4 st 70 cl breezer när jag var på Teneriffa :) Du vet nog vilken smak jag valde mest utav hehe ;) Synd att du inte kan vara med o festa med oss!!
Igår var jag hos frissan, så måste duscha senare idag för att kunna se resultatet, eftersom hon lockade det igår :) 40 min tog det och blev 400 kr! Rätt så dyrt tkr jag men aja, det kostar om man vill ha en förändring :P
Sen ska jag gå in mina skor som jag köpte för ca 1 mån sen! Kommer nog göra ont haha, men vill man vara fin får man lida pin ;)
Sen blir man ensam hemma med Linnea tills imorgon, så får se vad vi ska hitta på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0