Spontant!

Fredagen som sagt spenderades med Linnea :) Vi kollade på två filmer, sen skulle hon gå och lägga sig, och då kollade jag på nyckeln till frihet! Den är så sjukt bra!
Lördagen var det tänkt att jag skulle ha filmkväll med några st, och sen vid tolv skulle jag skjutsa Marie och några som varit på lagfest. Men det slutade med att Linda och jag drog ut :) Vi stannade först på cuprum och tog några drinkar sen vidare till en som heter Adrian (tror jag att det va haha). Efter det blev de krogen där jag träffade Marie och många andra från mitt förra lag + en massa annat skönt folk :) Hade asroligt! Spontana utgångar är nästan bäst! Man har inga höga förväntningar utan bara kör i nuet!
Dagen efter så får jag ett sms av Emelie som undrar om jag ville spela match med utv.laget. Först tänkte jag fan det orkar jag inte :P men tänkte äh det vore väl roligt. Mötte OPEs f17 lag. Blev oavgjort 1-1, och jag spelade mittback och forward :) Var rätt så roligt men jobbigt va de :P Har fortfarande ont i nästan hela kroppen haha!
Imorgon blir det jobb + cx :)
Jag och Linnea i Blekinge 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0