Mobilen!

SKa berätta lite vad som hände i lördags! Var först hemma hos Ida och gjorde iordning oss, sen åkte vid till Idas kompis Frida som bor mitt i stan :) Där hände det tragiska! HAHA. Ja vi hade asroligt drack, dansa och prata. men sen blev jag kissenödig och väl inne på toa hör jag ngt ramla när jag sätter mig ner och tror då att det är en liten sop som for i golvet, så när jag har spolat känner jag i bakfickan för jag kom på att där va mobilen!! Brukar inte ha den där men hade de nu...Så jag säger till Ida ring min mobil!! Så går jag till toan och ser att det lyser...FML! Tar fort upp den och tar ut sim-kortet och allt annat för att det inte ska förstöras. Så ja jag kissa på min egen mobil, och jag var inte ens full, hade druckit ett glas...Så hade ingen mobil på hela kvällen. Men det gick bra ändå! Det var iaf asroligt hos Marie och Anton :)) Massa trevligt folk! Sen blev det krogen och efterfest! Fast det var bara jag och ERik på efterfesten haha :P Men det gjorde inget vi hade pingvindräkten också spelade vi fifa och kan ni tänka er jag vann! Somnade väl vid fem och när man vaknar mår man piss. Sånna kvällar vill jag göra fast minus mobil i toa haha :)
Köpte en ny samsung som är en version nyare än min gamla + att den här är vit! :)
Jobbade igår och idag, fyfan säger jag bara vad dom här barnen va högljudda...började 6 idag och det var inte roligt att stiga upp! Men fick sluta 13 så det va nice!
Jag och IDA!!

Kommentarer
Postat av: linda

FIN du är Julia!! :)

2012-03-23 @ 08:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0