BB

Ledig idag, kändes riktigt nice :) Men jag kanske blir ledig mkt denna veckan eftersom det är sportlov! Denna dag spenderade jag hemma, blev mkt solande i gropen som jag och mamma har grävt på tomten.
Sen kollade jag på Tintin den nya filmen, och den var sådär. Det kommer såklart en uppföljare, hoppas den blir bättre :P
Såg på Big Brother (Som jag gör varje kväll) och vad höll dem på med??? Aja det är fortfarande ett underhållande program konstigt nog! Fast vad är egentligen underhållande med att se ett gäng vuxna männsikor beté sig som idioter? :P
Nog om detta!
Imorgon blir det nog lite slalom med Ida och Linnea om jag inte måste jobba
Pappa och mamma i gropen! (Bilden är tagen från igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0