Roligt!

I lördags var det fest med min kära klass IDA2008! (fast det är ju inte min klass längre) Först var jag, Sofia, Lina och Marie hemma hos Marie, lite senare kom Micke. Så vi pratade, lyssnade på musik medan vi tjejer gjorde oss i ordning, sedan bar det iväg till Emil där nästan alla i klassen va :) Där var det asroligt som vanligt! Vi sjöng, dansade lite, drack "lite" och pratade en hel del tills det var dags att dra på krogen(Marité). Som tur var kom vi in på VIP. Men alla kom tyvärr inte in så det sög!
Efter krogen drog vi på McDonald's, satt där ganska länge, sen var det tänkt att vi skulle dra på efterfest. Men Lina och jag åkte hem till Marie och gick och la oss, kl var ca 03.30 :P Jag gissade på att Marie och Sofia skulle komma vid sex. Så hör man dem utanför vid ca halv sex. Dem pratar högt, knackar på fönstret och på dörren, så det var bara att gå upp och öppna. Då kommer Anton, Sofia, Erik och Marie. Tror vi låg och pratade till ca sju :P Men det var trevligt haha! Erik låg på luftmadrassen och sa: Jag är smal, bara ni ger mig en chans. Haha, han va rolig hela den natten!(morgonen)
Nu är jag ännu mer förkyld och hostig, men äh det är sånt man får ta!
Har redan varit här en vecka! Tiden går för fort! Åker till Örebro snart, och jag känner att det ska bli roligt men jag kommer sakna att vara hemma i kära Kräkom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0