Partey!

Ikväll är det fest på kåren! Känner att det kommer bli en lyckad kväll :) Idag är det också Örebrodagen med corax, den började kl tolv, men jag vaknade tolv hehe. Så just nu håller jag på att göra mig iordning för att åka ner på stan och se vart alla andra håller hus. Blir kanske lite sushi också vem vet ;)
På Söndag åker jag hem till mitt "älskade" Östersund! Stannar till den 26. Kände att jag behövde komma hem ett tag nu, är lite less om man säger så. Jag får lösa plugget i skolan på något sätt.
Väl hemma kommer det bli asroligt att träffa alla igen! Blir fest på helgerna och mys på dagarna med vänner och familj :)
Det där med katten blir inte av just nu eftersom jag åker hem. Men jag skaffar nog en när jag kommer tillbaka!
Aja nu gäller det att tagga inför ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0