Lyckad kväll!

Igår blev det en lyckad kväll som jag kände på mig att det skulle bli! Var med Greta hela kvällen och hade jätteroligt :) Vi dansade, shottade och träffade roligt folk! Sen tog vi bussen hem vid kvart i två.
När jag kom hem kände jag mig väldigt sugen på chips och dipp så jag la mig ner i sängen, kollade på Jersey shore och svullade. Sen när jag skulle kolla på Entourage så var dippen slut och jag tänkte att jag bara skulle vila ögonen lite, men så somnade jag! Inte så bra men som tur var så hade datan slocknat efter ett tag.
Idag är jag lite trött, men annars är det helt okej! Jag ska väl börja packa snart, och sen kanske jag går på festen ikväll då det är musiktema! :)
Sen fick jag ett meddelande gällande kattungen. Hon sa att jag skulle höra av mig när jag kommer tillbaka så finns katten kanske kvar :) Får hoppas på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0