I'm coming home!

Då är man tillbaka i Örebro igen. Känns både roligt och tråkigt, mest tråkigt haha :P Men om ca en månad flyttar jag hem igen! :D Känner att filmprogrammet inte var något för mig, så det blir hem och jobba i ca ett halv år sen ska jag nog börja om mitt pluggande. Jag hade tänkt plugga som receptionist i ett år, men får se hur det blir med de! Egentligen vill jag inte jobba med sånt ställe som man egentligen inte ens vill vara på, men men vad gör man inte för pengarna ;)
Jag hade en asbra helg! Fredag var det ju utgång, kom tyvärr inte in på oleary's eftersom Linda och jag kom dit vid halvtolv :P och dem släpper bara in dem som är 21 då. Om vi hade varit där vid halv elva hade vi kommit in! Så jag tillbringade min kväll på solo och ett annat ställe men det tror jag att jag inte ska gå in på hehe.
Borde ha pluggat idag men som vanligt orkar jag inte, utan fixade mitt rum lite grann och lagade en god mat :) Jag som inte ens visste hur man kokade makaroner, kan nu göra rosépepparbiffar med potatis + plus sås!
Tentan är om ca 14 dagar så det gäller att förbereda sig, annars vet jag inte om jag tänker göra om eller hoppa av direkt.
Vill åka utomlands! Flera jag känner ska bege sig och här sitter jag i kalla Sverige. Men till sommar då jävlar ska jag dra utomlands! Helst till NY :) Så får se vem den lycklige eller dem lyckliga är som får följa med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0