The last day

Igår var det alltså sista dagen i Örebro. Började med att jag städade hela lägenheten, sen for jag ner på stan, och sedan vidare till universitet för att träffa Linnea :) Hon satt med en av sina gruppmedlemmar, och gjorde om det killarna hade gjort, jag tyckte synd om dem! Vet hur det är när vissa i gruppen inte riktigt hjälper, att arbetet ser hel konstigt ut. Men det var trevligt ändå att sitta och lyssna på hur deras arbete gick till hehe :) Efter jag hade sagt hejdå :( åkte jag till pappa för att lämna bilen, så snäll som han är så skjutsade han mig till stan där jag träffade Eva, Greta och Polina :) Vi gick till kines muren eller vad den heter :P Där jag och Greta år buffé, och sedan beställde vi alla jätteäckliga drinkar! Måste vara bland det äckligaste jag har druckit! Jag beställde en dry martini men det var inte en dry martini typ haha!
Sedan gick vi vidare till pitchers i regnet! Där tog vi oss en drink, jag tog en appletini :) Det var en lyckad kväll, med en massa prat och skratt! Kommer sakna er alla <333 Men jag ska åka ner och hälsa på och förhoppningsvis plugga här nästa höst!
Idag ska jag upp klockan sju haha :P klockan är ju efter tolv så det blir ju idag ;) Så då ska jag packa ner det sista innan pappa och nöta kommer kl åtta. Vi åker nog hem vid 10 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0