Ny bok

Idag var jag i marieberg med Polina :) Vi gick mest runt och runt i hela gallerian haha, men vi pratade och hade det bra ändå! Men sen blev vi trötta efter några timmars gående så vi satte oss ner och fikade :)
Jag var där igår också fast med Eva och det var också roligt :) Köpte lite grejer gjorde jag igår men inte idag!
Är så himla skönt att ha bil!! Så enkelt att ta sig till olika ställen än att behöva vänta på bussar :P
Håller på att skriva en ny bok! Den heter: Att inte älskas. Men kanske ändrar titeln haha. Tänker inte berätta vad den handlar om, kanske gör det när jag har kommit längre eller bestämt att den ska kastas haha.
Jag skrev en barnbok på engelska förut som jag inte har fixat till ett förlag men ska göra det när jag kommer hem till Östersund! Den heter iaf The flower princess.
Blir nog att jag åker hem på torsdag istället :) men får besked imorgon så hoppas att det blir då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0