Niceville

Idag var det sista skoldagen för min del! :) känns riktigt skönt! Opponeringen gick väl bra, måste skriva om en del på pm:et. Så nu ska jag snart läsa min bok och sedan blir det väl en film!
Igår var jag först på skolan där vi fixade inför idag, sedan åkte jag ner på stan för att träffa Eva och Camilla, vi fikade gick runt i affärer och hade det trevligt! Köpte lite grejer gjorde jag också :) Sen gick Eva och jag o åt på Jensens, kött, pommes och sås! Efter det blev det bio med Eva och Greta, vi såg Niceville, den var asbra!! En av dem bättre filmer jag har sett på länge! :) Vill se den igen!
Imorgon är det fest (som det är varje helg, hehe) hoppas att jag är mer taggad än vad jag är nu :P Men det blir ju sista festen innan jag flyttar hem, så fullt ös ska det bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0