Höst forum?

Igår lagade jag middag till pappa och nöta, det blev pepparbiffar med potatis och sås :) (Jag gjorde biffarna själv) Sen blev det att jag mest läste min bok som jag snart är klar med!
Idag blir nog att jag åker till Marieberg med Eva, men får se när hon hör av sig. Sen ska jag åka till pappa efter jag har ätit, så får se vad vi ska göra :)
Vädret idag är trist så vill inte vara ute :P Men igår var det asnice! solen sken, men jag var ändå inte ute så mkt haha.
Jag har packat ner alla mina saker i mitt rum, så nu återstår det att bara städa och det ska jag göra på onsdag!
Det blir nog forum igen! Fast denna gång med Linda :D Vi skulle bo hos några hon kände, i en lyxig lya lät det som :) Så hoppas det blir av!!
Nästa vecka kommer släkten upp, så det ska bli roligt att träffa dem :) Och det är inte långt kvar tills jag sitter hemma i Kräkom! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0