9 okt

I fredags gick Greta och jag o åt på east way sushi. Väldigt fint ställe men maten var väl en aning dyr :P får gå dit nästa gång då jag har mer pengar! Sedan gick vi hem till Greta där vi drack, lyssnade på musik och pratade :) Efter det blev det strömpis, där kön flöt på bra, men när vi väl var längst fram så fick vi stå och vänta ca 20 min...SEGT! :P Där inne dansade vi och hade asroligt :)
Igår var det tänkt att jag skulle plugga, men jag orkade verkligen inte, så jag tittade på film hela dagen + kvällen, riktigt skönt!
Idag blir det att plugga efter jag har kollat på en film haha ;) Nu är det inte långt kvar tills tentan, så gäller att plugga som ett as!

Kommentarer
Postat av: Ida

Nice design! Gjort själv?

2011-10-10 @ 11:26:56
URL: http://idafh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0