Glad Påsk!

Var ut i fredags! Det var roligt, drack kanske lite för mycket :P så igår var jag helt slut! Men jag kände mig jättepigg när jag vaknade halv nio (sov ca 4 h). Men sen när jag kom hem vart jag så jävla trött haha. Somnade och förblev sliten hela kvällen! Men tack för en rolig kväll ni som var med mig och alla jag träffade :) (Tänker inte dricka mer alkohol på ett bra tag haha)
 
Om man ska berätta lite om påsken, i torsdags hände det ingenting satt bara hemma. Fredgas grillning i böle + skoteråkning, sen fest på kvällen (bra dag+kväll). Igår blev det påskmiddag och trötthet haha. Idag händer det inget, ikväll blir det familjemys med spel :) Imorgon vet jag ej!
GLAD PÅSK! (bilden är tagen från fredagen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0