Festen!

Om jag ska skriva lite vad osm hände i helgen! På fredagen slutade jag fyra så skyndade mig hem för att fixa mig och äta. Sen bar det iväg till Ida vid sju. Väl där spelade vi spel och drack en del :) Sen när jag skulle dra upp dragkedjan på min sko(som jag har använt en gång innan) rev jag upp halva nageln och lite av skinnet på ena pekfingret...nice! Bara att ha plåster och se glad ut. Plus på det hade jag fått ngn inflammation på näsan så såg inte så bra ut haha med sminket på :P Krogen var väl okej inte så mycket folk så drog hem till Patrik en jätteliten stund innan jag och Buster åkte till Ida. 
Lördagen var jag astrött men efter duschen gick det bättre så efter att vi hade gjort oss iordning spelade vi lite mer spel. Ska nog sluta med att dricka sprit..blir inge bra! Så jag var lite halvt borta hela kvällen haha. Men krogen var ok, sen efterfest hos Patrik och hem vid fyra! Söndag=astrött, måndagen likadan haha.
Bilder från helgen(Angelica, Victor, Buster och Ida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0