Kräkom

Jaha då sitter man här hemma, har pluggat hela dagen, inte så värst roligt :P Men igår va det skoj! Var med Marie och Sandra, vi fikade och pratade en hel del :) Sedan åkte jag till lillänge för att hämta upp Ida! :) Väl hemma blev det rätt så mycket tv och en massa babbel.
Nu tänkte jag skriva hur veckan ser ut: Imorgon ska jag vara med Linda! :) Tors: Inget speciellt, får se vad dagen ger. Fre: Troligtvis fest, om Linda hänger på ;) Lörd: klassfest om jag inte har helt fel :) Sön: Må dåligt.
Nästa vecka kommer också innebära en massa skoj! + plugg.. :P

Kommentarer
Postat av: L.O

hihi, jag kan nog hänga på ;)

2011-09-14 @ 17:12:51
URL: http://olofssonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0