Sleten...

Då var det Söndag! Fredagen var asrolig!! Dansade, drack en del, och hade helt enkelt en rolig kväll med tjejerna! :D Sedan blev det "efterfest" i lägenheten med Filips kompisar, Filip sov ngn annan stans. Vi kollade på sex and the city, sen blev det megamind! Jag blev piggare ju längre tiden gick och dem andra tröttare haha, så vid halv sju tyckte jag att det var kanske dags att sova :P
Vaknade efter tolv och var astrött hade nog sovit tre timmar, vaknade väldigt ofta...Senare på kvällen kte jag till Greta där Eva också va :) Det var tänkt en utgång men vi satt och pratade o hade det mysigt :)
Sen när jag skulle åka hem, sprang jag till bussen, också när jag står utanför lägenheten så är ju ytterdörren låst!!! Den brukar inte vara det, och jag hade ju bara nyckeln till min dörr...suck! Så höll jag på med att få kontakt med en unge som bor längst ner men han ignorera mig!! Så jag stod där i kylan och fick till slut vända och sova hemma hos Greta haha! åhhhhh va störrrrrrigt det var....
Idag mådde jag piss, va väldigt trött, så ska bli skönt att se en film sen :) Jag åkte hem till Mustafa för att fixa till pm:et imorgon, och det gick bra, väntar bara på att dem andra två ska fixa sin del. Så det blir nog till att fara till skolan imorgon och göra klart det sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0