Ingen krog för mig!

Igr höll jag på att packa ner lite saker, sedan gjorde jag klart min del av pm:et så jag slapp göra det imorgon! Igår var det ju fest, och förfesten var asrolig!! Sen när vi åkte in till stan så sjöng vi i bussen o hade det sköj, när vi var i stan såg jag att min buss gick om 13 min, så då fick jag lust att åka hem, så sa hejdå till alla och stack på mcdonalds och köpte mig lite käk och tog sedan bussen. Rätt skönt att inte gå på krogen! Hemma kollade jag och Filip på sista Harry potter filmen :) Sen när jag skulle dricka min cola så satt jag först ner den på bordet och jag trodde den var trasig för den tippade omkull, men så insåg jag att den var där pommesen brukar vara, haha!
Nu är pappa här i Örebro så ska åka till hotellet snart och äta mat och ha det lugnt o skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0