6 Nov

Ett tag sen jag skrev! Men om jag ska skriva lite kort vad som har hänt så börjar jag med förra fredagen då jag var ut på halloweenfest med Linda :) Vi klädde ut oss til fotbollszombier :P Innan vi skulle till stan så hittade jag inte mitt körkort!! Så jag fick ta mitt pass som hade gått ut! Men som tur var kom jag in ändå ;) Vi förfestade hos några killar och Linda kände en av dem, väldigt trevliga! Sen gick vi på g3 där några var utklädda. Dansade och hade roligt, blev utslängd en gång men kom in snabbt igen hehe.
Dagen efter var det dags för fotbollsgala, började förfesten hos Jossan där vi körde lite dricklekar sedan bar det iväg till själva stället. Blev kanske lite för full den kvällen men äh! Jag hade asroligt fast jag inte lyssande på alla tal och prisutdelningar eftersom jag sprang runt och pratade med en massa andra nere vid baren :)
Nu till veckan så kom släkten. Farmor kom på måndagen då Marie sov här. Farbror Marcus och hans familj kom på Onsdagen, och vi hade det väldigt roligt och trevligt :) Gick på stan åt goda middagar och pratade en hel del!
Farmor åkte igår och Marcus och dem åkte idag.
Så snart ska jag iväg på fristilen med Linda :)
Nästa vecka ska jag söka jobb på olika ställen samt gå till arbetsförmedlingen.
Mamma hittade mitt körkort idag i tvättmaskin så den måste ha legat i något klädesplagg :P
Jag kanske ska berätta att jag fick inte godkänt på tentan måste ha varit precis! Så FML!! haha. Skulle egentilgen ner till Örebro och göra omtenta den 25/11 men det blir för mkt pengar så jag skiter i det och får vara utan csn i ca en månad nästa höst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0