Good life

Börjar väl berätta om förra fredagen! Var ut med mina fina kompisar :) Angelica och jag var först hemma hos mig sen vid halv nio drog vi till cuprum, fick skjuts av pappa :) Där satt Linda, Sandra, Tobias och Robin. Dem hade fixat soffplats vilket var skönt! Beställde en asgod drink, var typ rabarber smak :P Sen träffade jag en härlig person som jag var med typ hela kvällen ;) Kan säga att det är första gången jag bjuder en kille på drinkar! haha, aja man får väl ge ngn gång :)
Kan säga att det var en lyckad kväll!
Denna vecka har jag varit hos frissan och klippt bort allt det slitna, sköönt! Sen har jag jobbat i Trångsviken. Idag ska jag fixa min systers hår, är nämligen hennes frisör hehe ;) Ska fixa det lite ljusare med slingor i :)
Imorgon blir det inflyttningsfest hos mina kära vänner Marie och Anton :D Jag tror det kommer bli asroligt! :)) LÄNGTAR!

Jag och Angelica!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0