4 okt

Var på bio igår med Eva :) Orkade inte sitta inne i lägenheten så tyckte att bio lät som en bra idé. Vi såg crazy stupid love, och den var bra! men förutsägbar :)
Idag har jag varit på skolan och sen en sväng på stan, var tvungen att handla mat :P Sen var det riktigt blåsigt idag, inte så roligt att vara ute.
Väl hemma gjorde jag kräftsoppa, det var gott men jag skulle ha haft en stavmixer. Sedan gjorde cupcakes bara för att få lyckas! haha och denna gång blev dem faktiskt bra :)
Om en och en halv vecka är det tenta, jag försöker plugga, det går sisådär :P
Ska fortsätta plugga lite nu innan karatefylla!
Kan väl berätta lite om vad jag ska göra resten av veckan. Det blir kanske fest imorgon, men jag måste nog plugga, Tors. plugg, Fre. fest! Lör. plugg, sön. plugg. Haha en väldigt rolig vecka kommer detta bli :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0